dilluns, 9 de febrer del 2009

COLLFREDROLA



Collons quin fred..........!!!!!!!

Com dos valents en Wally i el GM queden per fer una sortideta de lo mes maca ruta per Collcerola.
Dir que el resta de companys no poden per diversos motius.......nens, no tinc bici i no puc. En fi primer les obligacions.

Be quedem a Sant Quirico per iniciar la ruta cap a collcerola. En Waly em comenta que fa 20 dies que no fot res i que ens prenguem el tema en calma .......................pero que burro!! soc..... vaig i m’ho crec.
“La primera en la frente” una pujada del copon per anar a buscar el camí de montanya.
Vingue a treure fetge i la maquina Wally puja que pujaràs (menys mal que fa 20 dies que no toca la bici).

A tot aixo el fred comença a fer de les seves pujant direccio a la font groga i despres de passar per algun tolls d’aigua i rierols, començo a notar que no tinc peus i arribats a dalt tenim que fer una parada obligatòria.

Una vegada recuperats del punyeter fred comencem a fer el descens cap a Can Coll.
Increïble...... quina baixada!!!.
Una vegada hem passat per Can Borrell ens trobem una colla de biker’s als quals els passem com a motos bestial!!!!!........................ara si...!!! una ultima baixada infernal......(comentari de GM) “ Wally plat gran i gas a fons” keeeeeeeeee??????

Quina passada em llenço a tomba oberta (GM ) i fent interiors a la penya fins que un d’ells es pica i arribem junts a l’últim salt i....................................na de na aqui si no es el JB, aquí no passa ni dios.

Arribem a Can Coll i dubtem si esmorzem aquí o a Sant Quirico.
Finalment ens decidim per la segona opció.
Tornada per carretera amb una mica de “lastre” (Wally) al col·lega se l’hi han acabat les piles. Però tot hi així aguanta com un campeon en total 43 Km.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei company(GM)...ben trobat el nom de la sortida...quina rascaaaaaaa va acompanyar-nos en la sortideta per collfredola dels nassos,eh!!!!!!!

Noi(GM),tinc unes agulletes de cavall però "sarna con gusto no pica,no"...jejejejej...
Sí,sí estic recuperant forces pq vas deixar-me fos GM...tú sí que ets un màquina i al final vaig notar els 20 dies parats,no??? Ja et fotré una bone,ja...jejejjejejje

Estic d'acord em va pasar factura l'inici fulgurant de la sortideta i la pujada a la font groga(amb aquell parell buscant guerra);mare meva... jo no era així però des que surto amb el GM em pico amb la meva ombra si fa falta...wuaaaaaaaaa!!!!!

Ostres nois...quin Kamikaze(amb cap tot sigui dit)... és el GM i com controla la btt...si semblava que anava en moto però de veritat!!!! Ara que aquells recordaran la nostra pasada pujant i la teva baixant pq jo ho veia desde la distància...jejejejeje...soc mes segurolas!!!!

Bona setmana GM i per la propera(si n'hi ha alguna el proper finde)...jo seré baixa.Hem sigut titos avuí(ja teníem ganes) i anem a veure al nostre nevodet Nicolas Junior(futur biker si em deixen els seus pares)a Madriz...però amb cotxe,eh!!!!

Vinga bona setamana i força pedals.
Wally