diumenge, 25 de gener del 2009

Un altre sortida de les nostres al Puig de la Creu baixant pel tobogans, tallat per arbres caiguts










Pim, pam, pim, pam, xino, xano, xino, xano !!! Xerra que xerraràs i a dalt arribaràs. Primer cop que faig el Puig de la Creu xerrant desde Sabadell fins a dalt.

Aquest cop vàrem quedar el GM i el Martini doncs els altres van ser baixa per diverses raons, que no entrarem a explicar. El Martini torna a anar pel mal camí...Birres, Gintonics, dormir quatre horetes, en fi, com sempre.

Eiiiii ! El GM ja torna a ser el de sempre, quina bèstia, ja està un altre cop en forma. Aquesta sortida va ser molt entretinguda... Be, només feiem que anar saltant arbres caiguts pel mal temps fet el dia anterior, quants arbres pel terra, arrencats d'arrel... Sort que no vàrem sortit el dissabte, bueno n'hi ha un que si, qui? us preguntareu, qui voleu que sigui, el JB !!! Va fer una sortideta amb moto... Amb la nova, per cert, JB ens has d'explicar com va anar.

Un cop al Puig de la Creu varem baixar pels tobogans, osti, m'estic fent gran, el GM m'havia d'esperar cada 100 metres, a part també perquè estava ple d'arbres tallant el camí.

Per ensucrar la sortideta, dos de formatge, una coke, una aigua i dos tallats si et plau !! I cap a Sabadell a peu de tortuga... Si, si !!! Ho heu sentit be, quina dona més pesada, la del puto 4x4, amb perdó de l'expressió, que no ens deixava passar, i a sobre rallant el cotxe amb les branques, perquè és clar, la tia a part de no saber conduïr, es posa per un camí de dos metres d'amplada amb un Infiniti FX35... Quin mal!!!

En fi, a les 12 h a casa.

Ja podeu consultar les fotos que penjarà el GM, el fotógraf !!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Eiii,,... sou tremendos ... no us poodré atrapar ni que vulgui...
Doncs si, vaig sortir a provar a la crf, però diumenge, ja que dissabte vaig pensar que potser era massa perillós...
em vaig posar com un garrinet al fang.

http://www.cig.canon-europe.com/a?i=7omMaS0TLC