diumenge, 11 de gener del 2009

Sortida Sabadell - Matadepera - St.Feliu



Bueno, bueno, ... Encara estem vius, bé, el JB no massa, encara soldant unes quatre costelles. La resta vàrem sortir... La resta? si, si, el GM, el Martini i una amic del GM, el Pau (quina màquina..!!!)




Pel fangueig vàrem decidir fer una sortideta a prop de casa, cap a St. Feliu. Hi havia algun tros una mica enfangat però rès greu.



El GM s'està posant a puesto, torna la bèstia parda. Osti Jordi si jo no bufo al arribar a dalt, el Pau ni respira, quina màquina............




3 comentaris:

GM ha dit...

Ep!!!!!!!!!!!! Martini puntualitza, lo de la bestia parda de moment es queda
En gris. Col•legues estic fet una merdeta................. però això canviarà.

Anònim ha dit...

Ei...nois que macos estem a la foto i que guay m'ho vaig pasar!!!!!!!!!!!!
Sí,sí...sóc el fosforito de la foto...jejejjeeje...o sigui el Pau(alias wally)...
...Martini si respiro pq segur que vas escoltar-me ja que anaves molt a la vora meu( així que tu també ets un màquina)... el que passa és que volia guanyar-me l'esmorzar(el Xavier va picar-me la nit abans dient-me que qui arribava abans al cim no convidava mai) i com estem en crisis...jejejejjeeje!!!! Però la pròxima la convido jo...queda escrit davant notari.

Jo, també estic fet caldo,nois... així que la teoria del Martini(sóc un màquina) queda sota dubtes notables( o sigui agulletes de cavall)...ah tranquil Xavier que ja ens coneixem,eh!!!Pq per tirar-te pel montecillo aquell(trialera final) no estaves fet caldo,no???

Vinga salut i força pedals.
adéu companys
Pau

Anònim ha dit...

Ostres, estava llegint això, i de cop i volta m'he aixecat, m'he posat les malles i me n'he anat a correr. Ja cal que m'espavili...