dilluns, 4 de maig del 2009

Sant Llorenç Savall is different




Aquest diumenge en JB & Martini, el combinat letal, varen fer una sortideta a un paratge habitual... Sant Llorenç de Savall.

Un cop a Sant Llorenç varen tirar cap a Gallifa per després tornar com si anéssis cap a Sebastià de Fontmajor, i després tornes pel camí habitual fins el Puig de la Creu.


Total en Kms: 50


No està gens malament per preparar el Cabrerès.

El GM com sempre entrenant per les comarques tarragonines... A veure si penjes algun dia algunes fotitos...


3 comentaris:

GM ha dit...

tranqui tranqui ja penjare fotitos a veure si m'enrecordo, si es que el cabra del pau em porta treient el fetge tot el cami.
aixo si em feu por.

Unknown ha dit...

He deixat algunes fotillos més !!!
Per cert Xavi's, el Martini esta fet una bestia !!! No us enganyeu, ni dopat fins a les orelles decau. cagun .....

Anònim ha dit...

Eiii...q tal com va,nois??? Veig q aneu preparant el cabreres molt seriosament,eh!!!!
El GM,tranquils que està en forma el nano(fins i tot fa de profesore amb el meu cunyat i a bon preu...aixi q si no fa fotos es pq no li agrada el planol,la iluminacio,etc...jejejejje) però li agrada queixar-se al tio pq aguanta com un campió i la cabra sempre tira al montecilloooo...ja el coneixeu és un maquineta de cap a peus!!!! Jo tan sols puc que aprendre del mestre...

Vinga nois bona setmana i ens veiem al cabreresssssssssssss!!!!Quines ganes que tinc pq la golden gt pal salonnnnnnnnnnnnnnnnn del camping...wuaaaaaaaa!!!!!

Siau a tots i força pedals.
El Wally.