diumenge, 31 de gener del 2010

El HSMTB es desmembre ...


Uns per una banda, i el JB per una altre. No obstant aprofitant per entrenar una mica. Bé, no sé si entrenar o refredar. Sortida desde Solsona cap a Coll de Jou. 40km. Poca cosa, però molta pujada, trialera...i molt, molt de fred. A peu del Cadí, crec queno he passat de 0 graus. La transpiració dels guants, es convertia en gebra al exterior.
Baixada per carretera. Puntes de 67km/h, i molt de fred de nou.
Per cert, he pogut rodar sobre neu de nou.
Zona molt interessant per fer entreno pre pedals !!!

1 comentari:

Martini ha dit...

Eiiiii, molt be Jordi, així m'agrada, sempre tocant de pedals a terra...
Jo al final vaig sortir dissabte en btt, perquè tenia un sopar dissabte nit i no sabia a quina hora m'aniria a dormir. De tota manera vaig enviar un missatge al Zaragoza per sortir diumenge, però veig que debia voler sortir sol i agafar moral...jaaaaaaa, ja, jaaaaa !!! Al final Kms de cap de setmana = 70 km.
Prepareu-se per aquest diumenge 7 febrer. "1ª Volta del HSMTB al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i la Mola", que me moooooooolaaaaaaaaaa !!!!