divendres, 6 de març del 2009

Torna el llop












Ostieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! Si es lo puto lobo solitario!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Quina passada, avui dia de festa(per a mi) he fet una sortideta flash o això esperava.
Anava xino xano i direcció al puig de la creu m’he equivocat de camí sense voler i en lloc de tirar enrere.................dons no, he decidit que..... a veure a on portava aquell camí.
La mare que em va parir quines pujades, quines pedres però això si, maco maco de debò.
Mira si es dura la pujadeta que hi ha agut un tros que les cames m’han dit prou i peu a terra, fotito i a continuar.
Dons sorpresa, sorpresa el caminet en qüestió porta fins a l’ermita del puig pero per la part posterior a la que es fa normalment.

Descans merescut, baixada rapideta cap al bar de castellar, esmorzar i a casa.

Total 29 Km sortida rapida però dura.
Sortida perfecte per quant anem malament de temps.
Salud i força pedals.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Nois...bona tardeeeeee!!!!

Avuí sortideta dominguera(25km pero de trencacames que el GM coneix d'alguna sortideta...jejjejej...)
Tenia mono de probar la nova forquilleta(més algun arreglillo) i per lo seguroles que soc, ja he fet prou el cabreta...jejejjeje...a més havia d'estar d'horeta a casa que la dona estava malita...pobretaaa!!!!)

Per cert, he pogut fer el meu top speed(a temblar pq el cuenta ha donat= 69.17km en baixada al costat de caseta)...em sembla que el mecànic ha fet molt bé la seva feina i com va dir-me.... algo de pes m'ha tret...jejejejjeje!!!
Així que a temblar pq ara puc pujar i...jejejejje... baixar més ràpid que fins ara...fantasmaaaaaaaaaaaaaaaa, A qui vull enganyar????...jeejejejejjejej...
Però si es veritat que algo més lleugera i fina va la bike!!!!

Ale ja tinc ganes de sortir amb la tropa...eh,nois!!!!

Vingueeee...a entrenar-se fort!!!!
Queden menys de 2 mesos per ser cabreronssssss...i vull acabar en la meva primera participació...amb un parell!!!!!!

Siauuuuuuuuuu
El Wally